Translate

2014. szeptember 18., csütörtök

Díjat kaptam!




Anitától díjat kaptam, örülök neki, köszönöm még egyszer.

11 random dolog rólam:
1. Imádom a munkámat.
2. Szeretek takarítani.
3. Imádom a körömlakkokat, de ez nem újdonság.
4. Megszerettem a baglyos dolgokat, érem ezalatt nyaklánc, karkötő, óra.
5. Szeretek mindent amit rózsaszín színű.
6. Álmodozok, sokszor olyat ami nem is történhet meg.
7. Munkatársaim nagyon rendesek.
8. Szerelmemmel már 4 év és 3 hó vagyunk együtt.
9. Körömlakk teszteket írok.
10. Szeretek blogolni, kisebb nagyobb kihagyással 2013 január óta rendszeres a bloggerkedés.
11. Mosolyogj! Segíts és szeress!!

11 kérdés:

1. Miért kezdtél el blogolni?
2013 januártól blogolok kisebb megszakításokkal, először magam miatt blogoltam, hogy a körömlakkjaimat és  a kihívásokat ha vissza szeretném nézni, elmélkedhetek bennük, utána már az olvasók miatt csináltam, és most megint a blogger-en blogolok, előtte cafe blogon voltam.

2.Vannak hosszútávú kitűzött céljaid? Ha igen, mik ezek?
Igen lakás vásárlás, határozatlan idejű munkahely elérése.

3.Mi az, amit sosem bocsátanál meg magadnak az életben?
Nem tudom :)

4. Hogy képzeled el álmaid munkáját?
Amilyen most szeretem és a gondozottakért vagyok, megteszek mindent ,ami csak tőlem telik és segítek ,ahol csak tudok, bizalommal fordulhatnak felém az emberek.

5. Mi a  kedvenc külföldi és magyar számod?

Youtubról linkelek:




6. Ha bármilyen lehetne, hogyan töltenéd a tökéletes hétvégét?

A tökéletes hétvégét a szerelmemmel tölteném. Ez mindent elárul.

7.Mi az a külső és belső tulajdonság ,ami megfog egy pasiban?
Nálam a belső fontosabb az ,hogy szeressen, tenyerén hordozzon, kedves legyen, szeressen velem lenni, és elfogadjon olyannak amilyen én vagyok, ne akarjon megváltoztatni.


8.Van valamilyen visszatérő álmod? Ha igen, mi az?
Nincs visszatérő álmom.
9.Mik jutnak eszedbe, ha 5 szóban kéne jellemezned magad?
Kedves, segítőkész, körömlakk mániás, ékszerfüggő vagyok.

10.Ha lehetőséged lenne rá, változtatnál valamit a kinézeteden? Ha igen, mit?
A narancsbőr zavar nagyon, és a szemem, szemüveges vagyok, bár mindig kontaktlencsét viselek.

11.Milyen szuper-képességet választanál magadnak?
Szuper képesség, talán azt hogy varázsolni tudjak, de ugye ilyen csak a mesékbe van :)


11 választott blogom:
1. Azrail
5. Rita
6.Lora
11.Dóri




Én kérdéseim:
1. Kedvenc blogjaid?
2. Kedvenc kajád?
3. Tudsz tortát sütni? Ha igen milyen tortát, receptet megosztanád?
4. Kedvenc körömlakkod?
5. Miket nyertél mostanság nyeremény játékokon?
6. Szereted az őszt? Ha igen miért?
7. Emberi tulajdonság amit nem bírsz másokban?
8. Álom munkahelyed mi lenne ha van ilyen? Ha nincs miért nincs, esetleg már dolgozol?
9. Kedvenc youtube zenéd?
10. Szeretnél gyermeket, ha igen mikor, ha esetleg nem miért?
11. Tetszik ez a szám?



Köszönöm a figyelmet!

üdv. Judy





3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :* :) Igyekszem mihamarabb kitölteni. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjat! Szerintem mindjárt ki is töltöm, nehogy elmaradjon, mint sok régebbi díj és kérdéssor :-)

    VálaszTörlés