Translate

2014. szeptember 14., vasárnap

Lakk teszt #1




Ma különleges lakkot hozok, Esmaltes Da kelly Dhiren nevű lakkot.
Nekem nagyon tetszik ez a lakk, szép nagy flitterek kék és sárga színűek láthatók benne és ez fűszerezve apró kék csillámokkal.
 A lakkot bemutatom önmagában és színes lakkokkal is.

Beszerezhetősége: lakk
Ára: 6 Euro

Csomagolása:
Vékony keskenyebb üveg, vékonyabb kézre álló ecsettel, rajta címke fehér alapon fekete betűkkel. Árnyalat neve nincs rajta. Készítő neve és web oldalának címe látható a címkén és az űrtartalom.


Űrtartalom: 8ml

Ecsete: vékony, kis kupakkal, nekem kézre esik, vékony ecsettel, egy hátránya van, úgy kell kihalászni a flittereket, csillámokat az ecsettel.

Fedése: sajnos  a fedése sem igazi, 2-3 réteg is kell hogy a nagyobb flittereket kihalásszuk és körmünkre tehessük. De ettől el tekintve, egy csillámos kék csodát kapunk.
Fedése magában:





Fedése lakkokkal:
Ezeket a lakkokat használtam.

Nekem színes lakkokkal jobban tetszik ez a csillámos topper, mint önmagában.

Magába a lakkok:


Csillámos topperrel:



Tartósság: 2-3 napig volt a körmömön, önmagában annyira nem tetszett azt egyből lemostam. A színes lakkokkal 2. napig volt a körmömön, addig nem kopott meg. Nyilatkozni nem nagyon tudok még róla.







Összességében, nekem nagyon tetszik ez  a csillámos topper nagyon szép, de önmagában nem használnám. Aki szereti a kék színt annak ez a csillámos topper kötelező! :) Sötétebb tónusú lakkokon mutat a legjobban.

Nektek melyik színű lakkon tetszik?

Köszönöm a figyelmet!



Esmaltes Da Kelly Dhiren
Esmaltes Da Kelly Dhiren
Esmaltes Da Kelly Dhiren

4 megjegyzés: