Translate

2014. október 24., péntek

Yankee Candle Witches Brew Tarts mini viasz



Ígértem írok a mini viaszról, eddig még a boszorkányosat, a witches brew névre hallagtó, viaszt próbáltam ki. 
Nagyon klassz illat első benyomásra, édes fűszeres. Amolyan boszorkányos, illat jut róla eszembe.

Leírás: forrás

Az illat
Az édesen fűszeres és egzotikus pacsuli aromája egy magával ragadó Halloween-i varázslat.

Yankee Candle® Tarts® mini viaszok
Egyszerűen csak helyezze egy Tarts® mini viasz melegítőbe (sose adjon vizet hozzá) és gyújtson meg egy illatmentes teamécsest alatta. Ahogy a viasz olvad, az illat folyamatosan árad belőle. Keverje az illatokat és alkossa meg saját, egyedi aromáját.

Nekem maga az illatról egy édes fűszeres pacsuli jut eszembe, ami egyáltalán nem túl tömény, és órákon át érezhető az illata.

Én úgy szoktam használni, nem viasz melegítőbe raktam, hanem egy párologtató tetejébe és ott beleolvad a mélyedésbe. Alatta pedig a teamécses, ami felmelegíti a viaszt.
Illata: órákon át érezhető
Felhasználási időnek 8 órát írnak én október elején vettem asszem okt. 9-én és most 24-én is használom még pedig csak, a gyertya negyed részét használat, és még most sem fogyott el!
Pedig 9. óta minden este használtam kb. 6 órától este 10-ig.

Remélem tetszik nektek majd ez az illat ha használjátok, én biztos hogy szerzek belőle egy gyertyát is, és a téli illatok közül is szeretnék vásárolni!

Remélem segítettem! Nagy ölelés és puszi Judy!



olvadt viasz, a párologtatóban

viasznak a többi része


dermedt állapotban a viasz


 

8 megjegyzés:

  1. So adorable
    Kisses
    Maggie D.
    <a href="http://www.indiansavage.com”> Maggie Dallospedale Fashion diary - Fashion Blog </a>

    VálaszTörlés
  2. Ezt az illatot még nem próbáltam, mert nem tudom eldönteni, vajon tetszene-e, de adni fogok neki egy esélyt, mert nagyon biztató a leírásod róla :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy így gondolod, ez megtisztelő! Szerintem édes pacsuli illat ami kicsit fűszerkés, de nem tudnám konkrétan mihez hasonlítani az illatot. :)

      Törlés