Translate

2014. december 27., szombat

Kedvencek és Karácsony





Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek, a mai bejegyzésben pár képet mutatnék a  karácsonyomról és írnék a decemberi kedvencekről.
Először a karácsonyfánkat mutatnám be, ami az első képeken látható, és a sötétben is lefényképeztem, mert ezt a kék villogós fény olyan szép. A karácsonyfán, ezüst gömbök, boa, ezüst csillagok látható, és a két piros angyalkánk, ami közös díszünk a Szerelmemmel a fán. 


Következő képen én leszek lefényképezve a fával. :D 

Ez az angyalka lenne a közös, de csak az egyiket fényképeztem le. 


Bemutatnám még az adventi koszorúnkat is :)



Decemberi Kedvencekről írnék most. Sok kedvenc körömlakk, szemceruza, szempilla spirál, rúzs, szájceruza, körömlakk, ajakbalzsam és sorolhatnám... mert ebben a hónapban sok terméket megszerettem.


Nagyon jó benne szappan és parabén mentes, illata nem nagyon érződik, 1/3 rész lipidpótló tápláló tejjel és shorea vajjal. Kiszerelése: 200ml.
Schwarzkopf Professional Osis Glamination erős tartást adó fényfokozó hajlakk, 75ml utazós 

kiszerelésbe, a Pixibox csomagba volt. Amit szeretek benne erős tartást ad a hajnak, és fényes hatást 

ad az élettelen hajnak. Az illata is nagyon jó.



Rendeltem, igaz karácsonyi ajándéknak 2 nyomda lemezt :) 
Alice Moyou 02 és a Festive collectio 05 lemeze.
Aki szeretne rendelni itt megteheti :)



Kedvencem volt, ebben a hónapban, meg máskor is, a Milka tej csokoládé :)
Egyik ismerősömtől kaptam, nyakláncot és karkötőt.


Argános ajakápoló balzsam ami természetes összetevőkből áll, és hidratálja az ajkakat, illata kókuszra hasonlít. A linken megtudjátok rendelni a webshopban. 


Lakkok közül a kedvenc: 
miss sporty crush on you 061
Essence effect nail polish 18 that1s my pop cake!
Sally hansen  Hard As Nails fedőlakk
Enjoy körömlakk


Boulevard de Beauté rúzs (szám nincs rajta) 

Boulevard de Beauté eye shadow cream, ő is a naptárban volt.

astor Perfect szemceruza, Glamuor napokon vásároltam.

Boulevard de Beauté Jumbo Lip Stick szép meggypiros színű, gyönyörű színt ad.

Boulevard de Beauté szempillaspirál fekete színnel.



Blogokról kedvencem volt: 

Isabellától piros-arany manikűr




Arany manikűr Innen












Njoythestyle blogról az inspiráló képek közül 2 is tetszett Decemberben. Hát nem csodás?! :)




Adventuresinacetone blog kedvenc ez a manikűr:


the beauty and glamour blog inspiráló bejegyzéséből a csodás karácsonyi képek, ruhák manikűrök tetszettek.











@iloveyou432



Azrail blogról is szerettem a novemberben készült manikűrjét:


Ezt az arany színű manikűrt is imádom :)



Ági blogjáról az örök piros lakk a kedvencem :)





Ezek lettek volna az én kedvenceim Decemberben, és nektek mi volt?

                                                   Puszi és ölelés Judy♥♥♥



14 megjegyzés: