Translate

2014. december 4., csütörtök

Novemberi elfogytak

Novemberben elfogyott termékeket mutatom be.


Imádtam nyáron ezt az illatot, a nagyobb változata volt meg 400 ml, akciósan 400-500ft körül volt. Állaga híg, nem sűrű, üdítően frissítő illat, ami megmarad zuhanyzás után is.


A. fogyasztotta el Axe tusfürdőjét, ezt a csoki illatot én is imádom.


Vitaminok is fogytak el, és újra előjött a herpeszem így a legyengült immunrendszerre szednem kellett valamit. Multivitamin és Epavir is elfogyott.


Rimmel türkiz színű lakkja is kifogyott és az alap lakkok is elfogytak és besűrűsödött, már nem használhatók. Avon és NYC lap lakkok.



Hajápolási szerekből a Baba sampon ami zsíros hajra való és egy Bánfi hajszesz is elfogyott 2-3 hónap alatt.




Rival de loop maszk másik fele is elfogyott, puha és hidratált lett tőle a bőröm, fogok még venni.



Ezt a rossmann-os testvajat még nyertem most sikerült elfogyasztanom, szuperül hidratál és igazi shea vajas egy héten egyszer elég volt belőle, mert úgy beszívta a bőröm. Ezért is fogyott lassan, mert lassan egy 1 éve lesz hogy nyertem. 
Pure Nature almával és zabkivonattal: illata nagyon jó, piros színű zsíros hidratáló balzsam, az zavar hogy pirosra fogja be a szánkat, és nekem ez nem tetszett, de a dolgát teljesítette és jól hidratált, estére raktam belőle bőven, reggelre puha ajkam lett. 



Nektek mi fogyott el novemberben?

valamelyik terméket használtátok már ezek közül?








2 megjegyzés:

  1. Juj az Axe csokis tusija és deoja nálunk is nagy kedvenc: )
    Látom sikerült lakkot is elfogyasztani, az tök jó érzés: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen jó érzés ha a lakk elfogy, mert ki volt használva és nem romlik meg... :) Igen az AXE termékek jók! :)

      Törlés