Translate

2015. január 2., péntek

Nyomdázásom története




Ma egy feket matt lakkot hoztam az év 2. napjára. Nagyon szép fekete matt lakk.
Fedése 2 rétegben látható, szépen fed, gyorsan szárad, szinte rögtön mattá. Ecsete lekerekített vastag ecset. 017 árnyalat.
Beszerezhetősége: Drogéria, Tesco hipermarket.
Ára: 1299ft




És taadam!!!
 Kipróbáltam a karácsonyra kapott nyomda lemezem.
Festive 05 lemezlét használtam, fehér lakkal nyomdáztam.
Nem a legtökéletesebb és van mit tanulni, de annyira nem lett rossz és vállalható.
Nektek hogy tetszik?

                                        Nagy ölelés és puszi Judy!!


          








28 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy!! van mit gyakorolni, elmegy egy nyomdázásnak! :D

      Törlés
  2. Jópofa az ötlet! :)
    Én valamiért sosem szerettem a matt lakkokat, mindig kenek rájuk fényes fedőlakkot :)
    Tetszik ez a lemez, de mostanában az én körmeimre túl nagyok a MoYOu XL mintái, nem érvényesülnek igazán a körmeimen a minták, így rendeltem néhány normál mintás lemezt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyok a körmeimre a Moyou minta :) Köszi Örülök hogy tetszik a manikűr, van még mit gyakorolnom! A te nyomdázásaid nagyon szépek mindig :)

      Törlés
  3. The first is fabulous dear!!!
    kiss
    www.theladycracy.it

    VálaszTörlés
  4. Hu, ez nagyon komoly! Mar evek ota nem volt fekete lakkom, mattot pedig meg sosem hasznaltam, de ezt nagyon szivesen kiprobalnam. Meg is nezem, hogy az itteni Tescoban is van-e. Koszi a kommentet a blogomon.
    Anami, xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy te is benéztél hozzám, szívesen várlak, és ha meg tudtad venni a lakkot, majd posztolj róla. Örülök hogy tetszik!

      Törlés
  5. wonderful black nail polish...and I really like the nail applications...such a fantastic manicure!

    Happy 2015!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Love this nail polish and the finishing result is amazing,
    happy new year :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. Wow!
    Love your nail polish a lot :)
    Happy New Year!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. i love nail polish matt!
    flò

    http://lafloppola.blogspot.it

    VálaszTörlés
  9. i love black nails
    www.mrsnoone.it
    kiss

    VálaszTörlés
  10. nekem nincs is még matt lakkom :3, miről maradtam le... hujjujjj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahat...szerezz be gyorsan,köszönöm hogy írtál!

      Törlés