Translate

2015. január 4., vasárnap

Pinterest #1

 Új sorozatot indítok a Pinterestről fogok heti egyszer összegyűjteni csodás képeket!
Remélem tetszik nektek.
Pinterestn is tudtok követni.

201501/ ebből a mappából valók a képek.



csodás ékszer, nekem nagyon tetszik, szeretem a lógós, és szép egyedi fülbevalókat.


Pár szilveszteri csoda manikűrt is hoztam a heti gyűjteménybe.




Outfitek is nagyon izgalmasak, tetszenek mostanság a szoknyás outfit-ek . Nektek?


Tüll szoknyákért meg egyenesen odáig vagyok! DE még nem találtam meg a megfelelőt magamnak, esetleg valami javaslat, várom kommentben hol lehet kapni?


A nagy táskákért is oda vagyok, szerintem ez a darab nagyon szép!


A meleg, kötött és szép elegáns pulcsik is kedvenceim!! Ez a darab olyan szép!


Szilveszteri sminket is válogattam, a strassz kövekkel díszített a legjobb!




Ez a fekete szívecskés harisnya egyenesen a kedvencem most! KELL!!


Nagyon tetszenek most a blézerek, arról is hoztam 2 outfitet :)



A kedvenc haj, frizura pedig ez a félhosszú haj most!



Ennyi lett volna mára, jövő hét vasárnap újra jövök!

ha van kedved nézz be hozzám :

Nagy ölelés és puszi Judy










10 megjegyzés: