Translate

2015. január 28., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc sorozat / Tv műsor




Az egyik kedvenc sorozatom, a RTl 2 csatornáján fedeztem fel, egy komédia sorozat. Tudni kell róla, hogy Szex és New York készítője, Michael Patrick King is hozzá adta nevét ehhez a sorozathoz.
A sorozat leírása: forrás
A vendéglátás berkeibe, és egy étterem alkalmazottainak mindennapjaiba pillanthatunk be Whitney és sorozata jóvoltából. A főszereplő Max ennek a bizonyos gyorsétteremnek az oszlopos tagja és a felszolgálónője, akinek habitusa és rátermettsége határozza meg a hely szellemiségét és hangulatát. Már a főnök sem egy egyszerű fazon, amolyan félresikerült emberke, aki eredeti származását, nagyon ötletesen új név választásával akarja palástolni. Valahogy mégsem az eredeti ötletek embere, így az alkalmazottait sem tudja jól kiválasztani. Maxen kívül nem is nagyon számíthat másra, mert az újoncok választásánál is mindig mellé nyúl. Talán most Caroline-nal több sikere lesz, aki pedig nem más, mint egy lesittelt multimilliomos lánya.

Nekem  személyes kedvencem Caroline Beth Behrs, annyira cuki jó ez a szerep amit játszik.
Érdemes belekapcsolódni a sorozatba mert vicces és nem is tudsz minden részt megnézni, nem gond mert akkor is érted mi történik, ha pár részt kihagytál.



Sajkát véleményem a sorozatról: Én ezt a sorozatot olyan 10-es skálán 8 értékelném ,mert úgy gondolom az emberek között eléggé megosztó vélemény lehet, erről a sorozatról, vagy tetszik valakinek vagy nem. Nekem tetszik nagyon, de például nem annyira mint mondjuk a Mentalista, Dr. Csont sorozatok. 

A másik kedvenc sorozatom a Mentalista. 
A sorozat Patrick Jane (Simon Baker) életét követi nyomon, aki független tanácsadóként dolgozik a CBI (California Bureau of Investigation) sacramentói irodájának, Kalifornia államban. Jane figyelemreméltó eredményeket ért el azzal, hogy különösen fejlett megfigyelőképességére hagyatkozva bűnügyeket old meg.

Mentalista: személy, aki a mentális erő, a hipnózis és/vagy a szuggesszió hatalmával él. A gondolatok és viselkedések befolyásolásának mestere.
forrás 
  Vélemény  a sorozatról: Imádom Patrik humorát, ahogy hipnózis alá "teszi" az embereket, rájön a rejtérekre izgalmassá tezsi a sorozatot, nekem 10 skálán, 10 ér ez a sorozat.


Nézzétek meg a többiek Kedvenc sorozatait is!!

puszi és ölelés Judy


2 megjegyzés:

  1. Jaj igen,a Mentalistát is imádtam egy időben :D

    VálaszTörlés
  2. A fent említett sorozatot máshol is olvastam, szerintem belekezdek.

    VálaszTörlés