Translate

2015. március 15., vasárnap

Instagram TAG



Ezt a TAG-et már több bloggernél is láttam,  Ciiska, Zandras-cafeBikirablogSminknaplo, és nagyon megtetszett, így kitöltöm én is. 

1. Mi az Instagram felhasználóneved? 

2. Mikor csatlakoztál? 
2014. május 23-án 
3. Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
Telefonom dobozát, amivel tudtam csatlakozni az insagram közösséghez, Nokia lumia 520

4. Milyen gyakran posztolsz képeket?
Igyekszem naponta, de ez nagyon változó, valamikor egy hétig eszembe sincs, utána pedig pótolom amit kihagytam.
5. Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
2014. novemberében töltöttem fel, ez pedig egy maszkos kép volt, és bohóckodtam és elmosódott a kép.

6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?
37 like ez a kép nyert, ezt csak a iconosquare.com hozta ki, hogy igaz-e nem néztem meg egyessével a 424 képet.

7. Milyen típusú felhasználókat követsz? 
Már nálam az a kérdés kit nem követek, 485 felhasználót követek összesen, ezek körömlakkos külföldi blogok, cégek, meg blogok... stb. engem csak 181 követnek. Nem csak mert nagyon örülök neki, félre ne értsetek, csak én követek szerintem nagyon sok embert. :)
8. Privát vagy publikus? 
Publikus, először csak a blognak akartam ezt a profilt, aztán lett rajta több személyes fotó is :)
9. Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?
Ahhoz képest hogy ez év májusában lesz 1 éves hogy van isntagram-om, nagyon sok képet töltöttem fel 424 fotó összesen, így nem tudnék olyat kiemelni ami kedvenc, mindegyiket szeretem, ha rossz minőségű és ha szép akkor is :D

10. Mi a legutóbbi frissítésed?
Legutóbbi frissítés egy nyereményjáték :) Saját fotóm, pedig a legelső képen látható ékszerek.

11. Milyen típusú képeket posztolsz?
Általában amiket vásárolok, vagy kajákat, sütiket, manikűröket, most sokat posztoltam  tavaszi kihívásban, springchallenge2015


Remélem tetszett a bejegyzés, és aki esetleg nem ismerte az instagram-omat, az követhet én visszakövetem :)
Szép hétvégét!!

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nice tag! I love your nails, perfect for spring!:)

    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Love your instagram feed Judy!! <3 And that nail art you did...is just so so pretty!! ^_^

    http://anshul90.com

    VálaszTörlés
  4. Szuper ez a Tag poszt, én is kedvet kaptam hozzá. :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm, hogy írtatok nekem és olvastok!
    Ajánlom a TAg kitöltését :)

    thank you, that you wrote to me and reading!
    Recommends that Member fill out :)

    VálaszTörlés