Translate

2015. március 1., vasárnap

Viszlát február, Hello Március!

Ma egy is összefoglalót hoznék, mik történtek a blog életében februárban. 
Folytatódott tovább a Nail-stamping kihívás, vége tért a Thimmyke által szervezett,  A tél színei kihívásnak. 
Bemutattam milyen termékek fogytak el február hónapban.
Mani-acs újabb  fordulójában állatmintát készítettem.


Újabb manikűrt készítettem, Nude és arany színekben. VKP, Vigyázz!Kész!Posztoljban a 3 kívánságról írtam. Bekapcsolódtam a csajos filmek kihívásba, A házinyuszi című filmről ihletett meg a manikűr, ami mellesleg tegnap este volt a tv-ben. Valentin napra is készültem a kedves olvasóimnak, szivecskés manikűrrel.


Izgatottan vártam a Manikűrvadászatot és egy új  blogot a sugarplumrosie-t ismerhettem meg. Egy cicás manikűrt vadásztam tőle.
Újra nail stamping manikűrt készítettem, sárga alapszínnel és rá nyomdáztam piros szíveket. Írtam beszámolót, mit kaptam Valentin-napra  Szerelmemtől, és miket vettem mostanság.
Bajos csajok című filmről is készítettem manikűrt.


Újabb Mani-acs ebben a hónapban, csíkok volt a téma. Nail stamping utolsó állomásához is elérkeztünk, ombre manikűrt alkottam  masnikkal nyomdázva. Mamma-mia című filmet is megalkottam a körmeimre, itt a tenger ihletett meg.
Hónap utolsó posztjának, VKP összefogalót olvashattátok, mivel most volt, 25-én VKP 1 éves, de lemaradtam a poszt írásáról, így összefoglaltam én milyen posztokat írtam meg, a kezdeményezés kitalálója Szilvia volt.



Remélem tetszett ez a kis képes összefoglaló nektek!!
Jó pihenést,szép hétvégét kívánok minden Olvasómnak!







6 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy így összefoglalod a februárodat, hiszen aki lemaradt egy-két cikkről, az most pótolhatja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy írtál, és hogy tetszett a bejegyzés, tervezem március végére is majd :))

      Törlés
  2. Gorgeous Manicures! The pink one is my Favorite <3

    lovely Greetings

    VálaszTörlés
  3. hi darling i repass
    I posted a new OUTFIT, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    fashion blogger
    kiss

    VálaszTörlés