Translate

2015. április 16., csütörtök

A tavasz Színei- 1. Türkiz/Menta




Thimmykenél láttam meg ezt a szuper tavaszi kihívást így hozom sorba a szebbnél szebb tavaszi manikűröket :)



Most a menta volt a feladat, vagy türkiz. Én a Rimmel Rita Ora Breakfast in Bed  hoztam egy menta színt, a középső és gyűrűs ujjon pedig essence toffee to go árnyalat látható.



Díszítésre a Bornpretty store.com-ról rendelt lemezt használtam.
Díszítés befejezéseként az Orly csillámos lakkja dobta fel a manikűrömet.



Ti milyen Türkiz vagy Menta színű manikűrt készítettetek volna?

Puszi, Judy

8 megjegyzés:

  1. Szépséges pasztell! Ügyes vagy! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi lett :) Nekem is megvan ez a lemez, és pont azt az egyik mintát használtad róla, amin nagyon gondolkodtam hogy vajon mihez fogom valaha is felhasználni :D

    http://probablyme.hu

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen Dorcy, hát van ez így, nekem tetszik ez a rózsa, bátran ajánlom neked is :)

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy :) Szép mani. Igazán tavaszi.

    VálaszTörlés