Translate

2015. május 10., vasárnap

7 fő bűn: Harag/ Wrath/ Irigység Envy/Pride




Kicsit lemaradtam a 7 fő bűn kihívással, így most több manikűrt hozok egyszerre. Összesen 3-at. Első manikűr a harag.
Nagyon nehéz dolgom volt úgy gondolom, sokat gondolkodtam milyen manikűrt alkossak.
Végül arra jutottam, hogy sötét manikűrt kell alkotnom, és kapóra jött, fd3-gyemant-erdo-crystal nails körömlakkja amire nyomdáztam. Ilyen lett:





Irigység manikűrt is elhoztam ma nektek, irigység egyből a zöld szín jutott eszembe, és  a gyűrűs ujjamra, mivel előtte rákerestem google-n az irigységre állandóan szemes manikűrök jöttek ki, így a szemet festettem. Zöld színt eleganciáját, fokoztam egy kis csillogós fedő lakkokkal.




Igaz hogy később kellene közzé tenni, de én elkészítettem, a büszkeség = Pride manikűrt is.
Itt a legfőbb motívum a lila volt, Catrice sötétlila árnyalatát használtam, rá pedig kis virágokat nyomdáztam az essence lemezéről, a gyűrűs ujjamra pedig, egy tükröt ábrázoltam.




Remélem tetszett nektek! A többi 7 fő bűn alkotta manikűrt itt nézhetitek vissza:

2 megjegyzés:

  1. amazing manicures...I especially love the one with the open eye!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    VálaszTörlés