Translate

2015. május 26., kedd

B mint manikűr




Kedves Tina megkeresett a Bornprettystore.com oldalától, hogy tesztelésre küldene nekem, pár terméket. Nagyon örültem a felajánlásnak és szívesen elfogadtam. Az oldalon keresgetve, egy virágos tavaszi lemezre bukkantam rá, így egyik választásom ő rá esett. 
Ezt a lemezt itt találjátok meg: rose flowernail stamping
Manikűrömhöz alap lakknak, indian summer essence the gel lakkját választottam, nyomdázáshoz Mdu lakkot chocholate 23 színét használtam. Gyűrűs ujjamon pedig B betűt raktam ki, 35mm díszítő gyöngyök segítségével.

És tesztelésre kaptam még egy üres margarétát, amit ITT vásárolhattok meg.









Remélem tetszett nektek a manikűr!!
Csodás napot kívánok, Judy!!


Szeretnétek a termékeket megvásárolni, használjátok a kódomat! :) Puszi Judy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése