Translate

2015. május 29., péntek

Golden rose matte 29



Mai napra egy lakk tesztet hoztam Golden Rose lakkok közül, még hozzá a matt fajtából.
Még blogger találkozón jutottam hozzá, nem bántam meg mert nekem bejön ez a lakk, 29 számú lakkról fogok beszélni.  Itt is láthattok róla képeket. 
A lakk maga egy kék kategória, de igazából a világos kékek közé sorolnám. Matt kék ,a mi egyszer világos kéknek tűnik, máskor kicsit sötétebb árnyalatnak, nehéz dönteni. Ami zavar a lakkban hogy a köröm lemezkék hibája ami más lakknál nem biztos, hogy látható, itt kiadja a hibákat.
   Az én képeimen látszódnak a köröm végek, de nem volt időm kivárni hogy 3 réteget is használjak, mert kicsit nehezebben szárad a lakk. 2 rétegben kentem fel a körmeimre  a lakkot, mattra szárad. Kicsit csíkoz, de nem vészes, a lakk állaga kicsit folyósabb de szépen terül. Csodálatos kék árnyalatról van szó, nekem most igazi nyári-tavaszi feeling lett ez a szín.  Ecsete hosszúkás vékony ecset, kézre esik. Tartóssága, nekem fedő lakkal 2 napot bírt ki de akkor muszáj volt lemosnom, mert a köröm végeknél megkopott, mosogattam, takarítottam, és gépeltem, így igénybe voltak véve a körmeim.  Nektek meg van ez az árnyalat? Tapasztalat?




2 megjegyzés: