Translate

2015. május 25., hétfő

Yanke Candle Tarts: Waikiki Melon



Mai napra egy rövidke tesztet hozok nektek erről a gyümölcsös tarts-ról. 
Haul bejegyzésemben mutattam meg először, és őt teszteltem elsőnek. Csodálatos dinnye illata van, ami mennyeien elárassza a szoba illatát. Igazi napsütötte táj jut eszembe erről az illatról. 
20 % engedmény most van erre a tarts-ra, így csak 360 ft-ba kerül. Itt elérhetitek: waikiki melon

Én úgy szoktam használni a tarts, hogy csak kicsi darabot török le belőlük és azt olvasztom meg. Szinte a csücskéből egy darabot olvasztok fel, egy oka van, nem olyan nagy a viasz melegítőm és kifolyna belőle.
 Ha megunom az illatot vagy már nem kell, hagyom hogy megszilárduljon és utána ki lehet venni a visz melegítőből.  Yanke Candle 8 óra égési időt ér. ( én még sosem próbáltam addig égetni egyetlen tarts -ot sem)

Illat: igazi napsütötte lédús dinnye jut eszembe, bár az illat lehetne intenzívebb de ettől függetlenül, nagyon kedvelem az illatot. Ja és az áruház leírása szerint narancs illat is érezhető, én inkább a dinnye illatát érzem.

Összességében aki igazi lédús dinnye illatra vágyik annak nem ajánlom, de aki egy könnyed dinnye illatra annak bátran ajánlom a  megvásárlását. Az árát is megéri, és sokáig kitart. 

Én kis viasz melegítőm, amit csak annak neveztem ki, de  igazából nem visz melegítő :)



Ti szeretitek a dinnye illatot? Próbáltátok már ezt a Tarts-ot?
Puszi. Judy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése