Translate

2015. június 29., hétfő

A nyár színei : 3. Királykék




Hamarabb hozom ismét a manikűrömet, mert egybe esik a másik kihívással :)
Mai napra egy királykék árnyalatú lakkot hozok. Deborah lipmann lakkot láthattok és Rimmel London matt sötétkék lakkját velvet matte 15 Midnight kiss. Díszítő csíkokat használtam segítségül, hogy kihagyott csíkok legyenek a köröm felületen. Negatív space manikűr :)
 Segítségemre hívtam még a fehér alapomra, a nyomdázómat, a BP- 12 lemezét.

Remélem tetszik nektek!

A manikűröm ilyen lett:





Használt lakkok és lemez:




Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!!

Ha  lemez tetszett volna nektek itt megvásárolható: geometrical lines







10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. :) Tetszik a native space. :)
    Én is megalkottam már, de majd csak később posztolom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm örülök hogy tetszik! Kíváncsi vagyok a tiédre is!

      Törlés

  2. Thank you for stopping me, I'm happy! We are in contact! I write Kiss

    VálaszTörlés
  3. amazing manicure, it reminds me of the sea....I really like how you used blue nail polish.

    VálaszTörlés
  4. Ez de jó kis nyári mani! :))

    VálaszTörlés