Translate

2015. június 25., csütörtök

Balea Glücksmomente Mask



Mai nap a Balea maszkról a véleményemet hoztam el. Nerától kaptam ezt a maszkot, a Gift-swap ajándékozó kezdeményezés által, ahogy kézhez kaptam a csomagot jött is  a hétvége is ki is próbáltam, aztán a fiók mélyére keveredett a maszk másik fele.
Mostanság került elő, akkor is pozitív dolgokat tápláltam a maszk iránt, így szívesen kentem fel ismét. 
Gyümölcsös illata van, ami nagyon jó illat, elvileg greapfruit, lehet. :)

Amit ígér:
"Az új Balea "Boldog pillanatok arcmaszk" felébreszti a bőr szépségét és vitalitását. A savanykás, gyümölcsös gapefruit illat kényezteti az érzékeket, értékes bodzavirág kivonat óvja és táplálja a bőrt.
Mandula, kukoricacsíra olaj és shea vaj gondoskodik a bőr rugalmasságáról, az E-vitamin pedig védi a bőrt a kiszáradástól.
Kiszerelés: 2 x 8 ml" forrás: kremmania.hu

Amit én tapasztaltam, könnyű állagú krém, aminek szuper az illata, gyorsan beszívódik 10-15 percig volt fent a maszk. Elvileg nem kell lemosni csak áttörölni, első alkalommal így tettem, akkor nagyon hidratált,puha, feszesebb bőrt lett az eredmény. 2. próbálkozásnál, megpróbáltam lemosni, először letörölni vattával, és úgy lemosni, nagyjából sikerült is. Így is puha, feszes pirosság mentes bőr volt az eredmény.
A negatívként felhozható , az összetevőknél a illatanyag, közepes faktorú, meg ami szemet szúrt még az a színezékanyag közepes erősségű. forrás: kremmania

Nekem bevált és ha lesz hasonló maszk, biztos kipróbálom még ezeket a Baleas maszkokat.
Ti próbáltátok már ezt a maszkot?
Szép napot, Judy!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése