Translate

2015. június 8., hétfő

Elfogyott


Már régen volt ilyen bejegyzés, így gondoltam már ideje.
Most bőven inkább parfümből és arctisztítóból fogyasztottam.


Hair Clinic Extra kapszula 27db-os kapszula retard felszívódású, hosszan tartó, tele vitaminokkal ami a hajnak kell. Nekem bejött igaz többet nem vettem, mert megfelelő erre a célra DM Gesunde kapszulája. Aki megteheti, hogy megvegye annak ajánlom.
Incandessence parfüm, virágos illat kategória, avonból tudjátok megvásárolni, nekem bejön az illata.

 Femme parfüm tavaszi virágok illatával és gyümölcsösségével rabul ejt ez az illat, mindenki dicsérte, és tartós az illata, nap végén is érződött.

Oriflame Diamonds&Pearls tusfürdő: nőies virágos illatú, nekem kicsit púderes is, ami néha "nehézzé" tette az illatát, így nekem néha sok volt. Újra nem venném.


Avon Barbie test permet, kislányos egyszerű illat, most így tavasszal szívesen használtam ezt az illatot, újra venném, de sajnos már nem kapható.

Mrs.Frosty Avon habfürdő, főként tusfürdőként használtam el, illata tetszett, narancsra elékeztetett.
Yves Rocher Sebo Vegetal micellás víz kombinált bőrre, még Azrailtól kaptam, klassz volt, illata semleges, arcomat jól tisztította és a smink egy részét is lehozta. újra venném ha nálunk kapható lenne.
Vichy micellás arctisztítót, klassz arctisztító, semleges illatú, felfrissítette az arc bőrömet, a smink egy részét is letisztította. Csak az ára miatt nem veszem újra, talán egyszer :)
Avon naturals cukrozott szilva és vanília, édeskés illatú testápoló, kicsit émelyítő is lehet, a vége már nekem is nehezen fogyott, a hidratálása jó volt, 2 napig hidratálta  a bőrömet, csak utána kellett újra testápolót használni. Aki édes illatú testápolóra vágyik annak ajánlom.
diamonds szemkonturceruza/,  smokey diamond árnyalat, sötétkék színű, tele csillámmal ami persze felvitelkor nem látható, csavaros ceruza, nekem 1 évig kitartott, pedig minden nap használtam. Újra talán a csillám miatt nem venném, mert ha elkenődött alatta a sok csillám a szem alatt látható volt.
Today tomorrow always parfüm, fehér virágos illat kategória, egész napon át tart az illata, imádtam, még a  ruhán is érződött, ah lehetne újra venném.

Ti miket fogyasztottatok el mostanság?

Puszi, Judy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése