Translate

2015. június 27., szombat

Mani-acs: Fantasy




Mai napra  fantasy világába csöppenhetünk, pont úgy hozta a sors, hogy Szilvi írta ezt a témát, a közös facebook csoportba, és pont ez lett a témánk. Én amolyan tündérekre gondoltam , így csillogós, strasszos, korallos színek jutottak eszembe. 
Fehér ruhás tündér ihletett meg, és eszembe jutott hozzá, rózsaszín virágok egy mezőn, a ruhájáról a csillogó flitter, a strassz kövek lennének. A  képzeletemben pedig a tündér mellé, egy madarat képzeltem, és onnan jön ez a kék toll amit nyomdáztam.

Ez a tündér lenne, ami ihletett:










Ha tetszettek a strassz díszek itt megvásárolható:



Nézzétek meg a többiek manikűrjeit is! 
Puszi Judy!



8 megjegyzés:

  1. wonderful manicure, so unique! and I like the fantasy inspiration behind it.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, nekem a virágos mező ihlette körmöd tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy olvasol és hogy tetszik a manikűr! :)

      Törlés
  3. Ez a manikűr nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés