Translate

2015. július 10., péntek

Best Nails Challenge 2015 July



ELŐZŐ bejegyzésben megmutattam a függetlenség napja manikűrjét, mai napa  vakációé lesz a szerep.
Instagramon @nailby_judynka123 rendezi a kihívást, én fehér lakkot használtam a Max factortól, és egy vasmacska mintával fokoztam, amit a Lovely Snow drust lakkal készítettem el.
Remélem tetszik nektek.

Ha szeretnétek instagramon megosztani a manikűröket, hasteggel ezt írjátok:

 #nailschallenge2015 vagy #bestnailschallenge




Köszönöm hogy benéztetek hozzám!
Hamarosan jövök újabb manikűrrel!
Puszi, Judy!
:)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. :) Máshol még nem is láttam egy horgonyos, matrózos manikűrt ilyen finom színekkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! Köszönöm M., olyan nyári ezzel a vasmacska mintával és a fehér lakkal :)

      Törlés
  2. Nagyon szépen csillog a napon. Valóban egy megfelelő vakációs mani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andrea, örülök, ha vakációs maninak tartod! :)

      Törlés
  3. Look so cute! Nice!

    http://www.adelaacanski.com/

    VálaszTörlés