Translate

2015. július 30., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Álommunka


Álom munkát jelentem én megtaláltam, védőnő vagyok. Emlékszem, általános iskolából ahogy elballagtam, nem tudtam majd hová és mit csináljak tovább így anyával úgy döntöttünk, maradjak az egészségügyben ahogy ő is, így beírattak egy egészségügyi osztályba a gimibe. Szerettem oda járni, az alap dolgokat ott tanultam meg, meg persze anyától is. Aztán elérkezett az érettségi, és megint dilemma előtt álltam, jelentkeztem a védőnői főiskolára de sajnos nem vettek fel állami támogatott képzésre, így hagytam azt az évet. Beiratkoztam egy egészségügyi szakközépiskolába gyógyszertári asszisztensi képzésre, de nem hagytam annyiba az állom állásom akkor sem, ide 1 évet jártam, és nem fejeztem be. Újra beadtam a felvételi lapomat és felvettek a védőnői képzésre, elvégeztem és 2012 december óta dolgozom benne és jelentem nagyon szeretem.
Ennyi az én történetem és álom munkám, remélem tetszett nektek, egy védőnői képpel búcsúznék, és  záró szóként 100 éves volt a Védőnői Szolgálat Júniusban.


Puszi Judy!


3 megjegyzés: