Translate

2015. augusztus 16., vasárnap

Models Own Diamond Luxe : Trillion Taupe




Ezt a csomagot, Instagram játékon nyertem, és ebből hoznám nektek, a Trillion Taupe árnyalatát.
Ami azért fogott meg elsőre, mert nem csak egy átlagos, nude színű lakk, hanem arany csillámos lakk, apró zúzott arany darabkák láthatóak benne, persze ezek nem zavarnak a köröm felületén és nem is állnak ki, beleolvad a lakk színébe, csak a képeken látszódik, élőben nagyon kell nézni az arany csillámokat.


Csodás a fedése, szinte már 1 rétegben fed, de tényleg, de a világos színből kell a 2 réteg. 
Extra gyorsan szárad, hihetetlen, alig akartam elhinni, 5 körmömet végig festettem, és máskor még óvatosan mozgok vele, nehogy belenyúljak valamibe, ez a lakk koppanósra száradt.


Tartósságáról nem tudok nyilatkozni még, de 3 napig volt rajtam és a fényéből a színéből sem veszített ugyanolyan volt mint felvitelkor.


Ecsete könnyen  használható,  klassz ecset.
A lakk szépen és gyorsan terül, nem híg, pont jó.


Amit imádom benne, a fényessége és a gyors száradása, nem mértem meg időben de 5 ujjamon végig haladtam és megszáradt! Számomra ez hihetetlen!! 

Ajánlom mindenkinek aki körömlakk mániás és aki vágyik egy egyedi, de nem feltűnő nude színre! 

Melyik szín legyen a következő, lila rózsaszín , vagy kék?

Csodás napot!!
Puszi Judy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése