Translate

2015. szeptember 10., csütörtök

Born Pretty lemezek és rendelés



Július közepe óta halogatom ezt a bejegyzést, de sosem volt időm megírni, így elnézést kérek ezért.
2 lemezt rendeltem és álom fogó szerű gyűrűt ami csodaszép, (még jó hogy lefényképeztem, mert azóta folyamatosan használatba volt szinte a gyűrű és két tollacskát már elhagytam róla ami nem lett meg, sajnos) de ettől függetlenül szép és csillogó ezüst színű gyűrű, hogy bizsu *-* .

Igazából egyik lemezről már csináltam tesztet, vagyis megemlítettem  ITT, másik lemezzel még nem készült teszt de hamarosan lesz ha szeretnétek.
BP-24 nyomdalemez és BP 16 nagyon jó velük dolgozni, és egyszerűen imádni valóak ezek a minták , nem?!




Álom fogó mintájú, alakzatú gyűrű, ami hátul állítható, és most akciós is, én fogok még egyet rendelni, mert fentebb írtam hogy jártam. :(



Hogy tetszett amiket rendeltem? Szeretnétek a BP-16 lemezről tesztet külön?

Puszi Judy!


Használjátok a kódomat ha van rá lehetőségetek:





3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a gyűrű, kár hogy elveszítetted a tollacskákat rola.
    Kíváncsi lennék a BP-24 lemezre, nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen sajnálom,, de rendelek egy másikat :)
      Oké lesz a 24 lemezről teszt, pár napon belül! *-*

      Törlés
  2. that dream catcher ring is so cute!!!!!

    VálaszTörlés