Translate

2015. október 18., vasárnap

Moyra Stardust kollekció no.366 Solar Flare és BP stamping plate




Moyra Solar Flare lakkra esett a választásom és nyomdalemezként a BP QA5 választottam, erről is a masni mintát :) Nekem nagyon tetszik ez a lemez, halloween-kor fogok vele manit készíteni a blogomon is látható lesz :) Így tervezem :)



A lakk magába, ITT írtam róla pár sort. 



Itt látható a masnival a manikűr, remélem tetszik nektek :) Valahol 2 masnit is raktam egymás mellé mert úgy mutatott jól. Lemezről pár gondolat: szép minták láthatóak rajta, ezt a lemezt, pici körmű lányoknak találták ki, mert kis méretű minták vannak rajta zömmel, gyors és egyszerű mintát lehet vele készíteni.Többnyire halloween minták láthatóak rajta. 15 db minta sorakozik a lemezen, az egyik koponyás minta az nekem csak a nagyujjamra férne el. De akinek még szélesebb körmei vannak annak bárhol jól mutat. :)


Mit gondoltok, nektek tetszik?


csók puszi Judy



4 megjegyzés:

  1. You have a great post and great photos. I love it. I have on my blog also Chic Halloween Style, take a look, pls. Keep in touch, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.ba/

    VálaszTörlés
  2. Great post!!

    http://modernastrega.blogspot.com/

    VálaszTörlés