Translate

2015. november 8., vasárnap

Elfogytak október



Mai napra egy elfogytak című bejegyzéssel készültem.
Bionnex már régebb óta használt sampon nálam, gyógynövényes sampon, nem csak őszülés ellen kiváló, hanem haj hullás ellen is nagyon jó,nekem 2 hónapig általában kitart ez a sampon, sűrű állagú készítmény, kénes illathoz tudnám hasonlítani az illatát.




Uriagae Isofill serum : még a pixibox csomagomban volt, egy kisebb kiszerelés,  eredeti ára a 8890ft az iparfumeria.hu oldalon akit esetleg érdekel. Az illata rohadt jó nagyon szerettem, feltöltötte az arc bőrömet üdeséggel, frissességgel.  Elvileg bőrfiatalító hatása miatt alkalmazzák, de én csak használtam, mert kisimította a bőrömet és jó érzés volt a hidratáló hatása is.



Oriflame Feet Up nyári kiadású, Levendulával és citrommal: imádtam az illata valami nagyon jó és a melegben igazi hűsítő hatása volt. Állaga nekem kicsit sűrűbb krém az átlagosnál, kicsit vaselines állagú is, ezáltal jól hidratálta a lábamat lábfejemet a nap folyamán, én esténként használtam.

Alverde körömbőr eltávolító stift: nagyon szuper kiválóan végzi  a dolgát, nálam nagyon bevált,jön a következő is velem haza. Simává puhává varázsolja  a körömágyat, és kíméletesen távolítja el az elhalt bőrrészt is.
Gliss Kur Ultimate Hajolaj: szuper jó, az illata is kiváló, a töredezett hajvégek imádják, mert egyből felszívódik a hajba, nem teszi zsírossá a hajat, és jó illatú lesz a hajunk is tőle, én hajmosás után felviszem a hajvégekbe, hagyom hatni 15-20 percet és úgy szárítok meg a hajamat. Kiváló!! 
Essence ajakbalzsam: kiss care love, a régi változata, ideje hogy elfogyott :) Illata és színe kiváló, de a gond vele az hogy ragad tőle  szánk, és nem is tartós, nem ajánlom senkinek. 

Végére még egy lakk is elfogyott egy fekete díszítő lakk, ragacsos, nyúlós lett, és kevés is volt már az üvegben, egy sima 100 boltban vettem, és van utódja is! :) Ja  az ecsetet meghagytam, mert az tudom használni tovább, csak alaposan meg kell takarítani acetonnal! 



Remélem tudtam nektek segíteni!
csók puszi Judy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése