Translate

2015. november 25., szerda

Szülinapom







Mai napra, a szülinapi tortámat szeretném megmutatni és a gyertyafújásos képet :)
Tavalyi szülinapos képeket is sokan megnéztétek, így most is hoztam egy ilyen sorozat képet, miket kaptam, milyen tortám volt. Igen a helyszín már más, a saját lakásunkban van, a konyhába készült, a (a háttérből kivehető). Így mondhatom boldog ember vagyok, és az is vagyok!!!

A Szülinapi tortákról, csak annyit, hogy saját házi készítésűek, anyukám sütötte, lúdláb torta, csokiöntettel és meggyel a tetején, isteni finom! :) Répatorta, mandula bevonattal, ha érdekel és szeretnétek receptet, akkor külön bejegyzésben írok róla, jelezzétek kommentben ha igen! :)

És modt jövök én a tortával, a gyertyafújás :D :D Tadam :D
Igazából pénzt kaptam, amit a lakásba fektettünk bele, így kozmetikai dolgok nem fértek bele most ebbe a szülinapba, de kaptam pár apróságot.
Szerelmemtől pezsgő, a Törley lila címkés, és finom étcsokoládét narancs darabokkal.
Anyáéktól pénzt, egy pólót, csokit, kozmetikus által kevert krémet, és egy Avon Luck parfümöt, amit láthattok a lentebbi képen.







Ti miket szoktatok kérni a szülinapra?

Szeretnétek receptet vagy esetleg parfüm tesztet? Írjátok meg komiba!

csók puszi Judy

4 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot :-) Gratulálok a saját lakáshoz :-)! A répatorta receptre kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen aranyos vagy! Igen elkérem anyától! És megírom egy külön posztba :)

      Törlés
  2. Még egyszer Boldog Szülinapot ❤ Hmmm a cukrászokat meghazudtoló tortát csinált anyukád! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves vagy nagyon :* Nagyon aranyos vagy ezt átadom neki, amit írtál :P

      Törlés