Translate

2015. november 5., csütörtök

Vigyázz Kész Posztolj! Társszerkesztő





Mai nap a társ szerkesztő volt a téma, én egyedül írom a blogom és jól is érzem így magam, de biztos jó lehet, társsal is együtt írni blogot, így összeszedtem pár pozitív negatív dolgokat ezzel kapcsolatban.

Pozitív:
-több téma, eszünkbe juthat, amibe az egyik jó, másik dologba például én ügyetlen lehetek
-a kapcsolat egy idő után átalakulhat baráti kapcsolattá is
-beosztani az időt, hogy ki mikor oszt meg, és milyen témába, például ilyenkor hasznos lehet egy heti tervező
- ha magamba írom a posztot nincs ki más megírja helyettem, de a társ szerkesztőmet, társamat megkérhetem egy napra ugorjon már be helyette, és máskor meg viszonozom a kedvességét.

Negatív:
-sok téma és dolgok lehetnek amibe nem értünk egyet, de ez így van rendjén, (ez lehet nem is annyira negatív)
-időbeosztás,másik idejét munkáját figyelembe venni,
-tisztelni becsülni elfogadni a másikat

Egyedül írom a blogot, de néha nem bánnám, ha lenne egy társ szerkesztőm :)

Csodálatos napot! 

csók puszi Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése