Translate

2015. december 18., péntek

Blogkarácsony 2015





Most idén is részt vettem a kezdeményezésben, tavalyi ITT található.
Én egy kedves körmös bloggernek ajándékoztam és igyekeztem kitenni magamért, és  Szilvi visszajelzése alapján telitalálat volt, és új dolgot is tudtam neki mutatni aminek örülök. 


Nekem pedig Nadja Blue ajándékozott, és csodálatos ajándékokat kaptam tőle, és megkérdezte előtte mit szeretnék és miket szeretek, és figyelmes volt, mert olyan dolgokat választott.  Karácsonyfa alakú tálat, mécses szettet 10db-osat, yamuna szappan mandulamagos,hmm isteni szappan és már használom, köszönöm.  Balea levendulás maszk, Rival de loop szemkrém, és egy kedves kis levélke.







Összességében nagyon elégedett vagyok és köszönjük ILLUSNAK a megszervezést. :)

Nézzétek meg a többiek ajándékait is!!!




2 megjegyzés: