Translate

2016. június 20., hétfő

Avon Joful Tropics tusfürdő teszt






Mára egy szuper tusfürdő teszttel készültem nektek, nekem ez a kedvencem most a nyári nagy melegben.

Nagyon finom illatú nekem kevésbé hasonlít a barackhoz inkább egy trópusi gyümölcs keveréke inkább ananászos, mint barackos,  pedig elvileg papaya és barack illat. 
Nagyon jól habzik és illata is elég tartós még zuhanyzás után is érezni lehet 1-2 órára rá.
Állaga krémes gél állagú, nem szárítja bőrt, felfrissíti üdíti a bőrt, jól eső érzést ad a bőrnek. Vitamin komplexek van ellátva. 

Kremmánián is beütöttem a hatóanyagai miatt, nekem a parfüm és az illatanyag összetétele nem tetszik annyira.
Parfum /   Benzyl Salicylate i  Benzophenone-3   Methylisothiazolinone ta  ,  CI 19140 sz és ezek a szintetikus színezékek nem értem miért kell bele?
De igazából én nem viszkettem tőle és hidratálta a bőrömet, szóval akinek nincs ekcémája és allergiája azok nyugodtan használhatják a terméket.


Egyetlen egy dolog ami 5 csillagból én levonnék, az a kupak, nagyon nehezen nyílik ki... bárcsak könnyebben nyílna......


Hozzájuttok a termékhez ezen az oldalon: 
Tusfürdő 250ml és most akciós is érdemes beszerezni.






Nálam most ez a tusfürdő **** lett.

Nálatok?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése