Translate

2016. augusztus 21., vasárnap

ACM SENSITÉLIAL MICELLÁS ARCTISZTÍTÓ

Mára egy micellás arctisztítóról beszélnék, amit az Alma patikában vettem akciósan 990 ft ba került, szerintem nagyon megérte. 

Az első tapasztalatom vele meglehetősen az volt, hogy szépen leszedi a sminket,nem csípi a szemem,nincs utána ragacsos réteg. 
Az illatával kicsit bajban vagyok, mert egy ilyen rózsaillatú lenne, de nekem az nem jön be, de ez elnézhető neki.

Kevés mennyiséget szoktam tenni egy korong vattára, és először a szemsminket mosom le vele, végül egy picit áttörlöm az arcom vele. Elég egy kevés mennyiség a vattakorongra és máris tisztán lemossa a sminked.

 A kiszerelése 250 ml ami kicsinek bizonyul a többi micellás vízhez képest, de kárpótol a túlteljesítés, hogy nem csíp és nem hagy ragdós érzést, felfrissültnek érzem utána a bőrömet.

Az összetevője miatt vettem meg, bár az illatanyag miatt annyira nem jön be, 

tartalmaz: water, polysobate 20,glycerin, disodium EDTA, Xylitol, PEG-6 Caprylic / capric Glicerides , Cetrimonium bromide, citric acid, sodium hyroxide, Polydextrose, Hedta, Genariol, és parfüm.
Egész jó az összetevője egyedül ezt az illatanyagot és parfümöt nem értem miért kell bele.

Én 4 * adnék neki az illatanyag miatt.

Szerintetek mennyi * ér, és próbáltátok már?

Nekem most a kedvencem lett, és ajánlom minden érzékeny bőrű hölgynek. puszi Szöszi





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése