Translate

2016. szeptember 7., szerda

VKP posz!: Így tervezek én





Sziasztok! mai témánk a tervezés lesz, igazából lusta dögnek mondanám magam,és régebben vezettem naptárat, most már nem, csak a telefonba írom és a telefon emlékeztet mindenre, amit beírok. De ugye ebben az lehet a rossz, ha még oda is elfelejtem beírna, na akkor mi van, akkor van egy jegyzet füzetem a táskámba és oda minden féle dátumot vagy valamit amit meg kell jegyezni feljegyzek és az általában a táskámban van, csak előkapom és megnézem a jegyzet füzetemet. ez egy sima A7 nagyságú kicsi füzet, amibe minden rondán bele van írva, valamikor gyorsan valamikor meg szépen.
Nálam mostanság ez a 2 technika vált be.

Pont most tervezem az Urban eve technikát elsajátítani hátha sikerül. Kíváncsi vagyok ki hogy tervez, mert én mondom nagyon hanyag vagyok ebből mostanság.
Régebben egy külön füzetet vezettem a terveimnek, de most már energiám és kedvem sincs hozzá.

Írok bővebben ha elkészült az Urban Eve által elsajátított technikám.
hamarosan visszatérek.

nézzétek meg a többiek posztjait is.





1 megjegyzés:

  1. Nézz szét nálam is, hátha találsz valami hasznosat, ha szeretnél összeszedettebb lenni :) Csak rajtad áll!

    VálaszTörlés